Billboard a calculat pretul pe care il plateste Amazon pentru a putea oferi ultimul album al excentricei Lady Gaga, "Burn this Way", la doar 99 de centi.
In timp ce iTunes si alte case specializate din domeniu au socotit de cuviinta ca pretul corect ar fi de 12 dolari, logica initiativei specialistilor de la Amazon se bazeaza pe faptul ca vanzarea in pierdere garanteaza in schimb distribuirea unui numar enorm de propuneri Amazon Cloud Drive direct pe coperta albumului, relateaza Webnews.
Potrivit analizelor de piata efectuate de Billboard, Amazon a pierdut circa 7,40 dolari pentru fiecare album cumparat, estimarile vanzarilor inregistrate de la data lansarii situandu-se undeva in jurul a 430 mii de exemplare, ceea ce inseamna o pierdere totala de circa 3,2 milioane de dolari.
Amazon atrage in schimb circa jumatate de milion de utilizatori pentru Amazon Cloud Drive, obiectivul fiind astfel atins: daca oferta sa va fi apreciata, reinnoirea abonamentului pentru anul urmator ar putea aduce grupului avantaje mult mai mari, restituind cu varf si indesat eforturile sale financiare actuale.
Lady Gaga costa scump, dar Amazon este dispus sa plateasca si sa fructifice oportunitatea "Burn this Way", ramanand in expectativa in ceea ce priveste rezultatele acestei initiative insolite, care fie se va demonstra inspirata, fie va lasa doar un gust amar celor ce au pariat pe... dama de cupa.
Billboard a calculat pretul pe care il plateste Amazon pentru a putea oferi ultimul album al excentricei Lady Gaga, "Burn this Way", la doar 99 de centi.
In timp ce iTunes si alte case specializate din domeniu au socotit de cuviinta ca pretul corect ar fi de 12 dolari, logica initiativei specialistilor de la Amazon se bazeaza pe faptul ca vanzarea in pierdere garanteaza in schimb distribuirea unui numar enorm de propuner