Akzo Nobel Coatings România estimează pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 20%, comparativ cu nivelul de anul trecut când a avut afaceri de 29 milioane lei în 2010, a anunţat vineri compania.
Acest avans vine în contextul extinderii reţelei de distribuţie şi a promoţiilor companiei, potrivit lui Marius Pintea, Market Manager al Akzo Nobel.
Vineri, compania a deschis primul spaţiu de prezentare şi desfacere a produselor din România. Investiţia în acest show-room, care se află în Bucureşti, se ridică la 400.000 de euro.
Reprezentantul companiei a mai spus că Akzo Nobel Coatings intenţionează să mai deschidă în acest an încă 2-3 show-room-uri, urmând ca până la sfârşitul anului viitor să deţină 10 unităţi.
Akzo Nobel este cel mai mare producător de lacuri şi vopsele la nivel global. Compania mai produce şi substanţe chimice de specialitate şi operează în peste 80 de state, având mai mult de 50.000 de angajaţi.
Principalii competitori ai AkzoNobel pe piaţa din România sunt reprezentaţi de Fabryo, Policolor şi Deutek. La începutul acestui an, Marius Pintea declara pentru Curierul Naţional că estimează un avans de 10 puncte procentuale a vânzărilor.
Akzo Nobel Coatings România estimează pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 20%, comparativ cu nivelul de anul trecut când a avut afaceri de 29 milioane lei în 2010, a anunţat vineri compania.
Acest avans vine în contextul extinderii reţelei de distribuţie şi a promoţiilor companiei, potrivit lui Marius Pintea, Market Manager al Akzo Nobel.
Vineri, compania a deschis primul spaţiu de prezentare şi desfacere a produselor din România. Investiţia în acest show-room, care se află în Bucureşti, se ridică la 400.000 de euro.
Reprezentantul companiei a mai spus că Akzo Nobel Coatings intenţionează să mai deschidă în acest an încă 2-3 show-room-uri, urmâ