OSIM a înregistrat o duzină de mărci care au legătură directă cu brandul Universitatea Craiova, pe numele unor persoane fizice. Cine vrea să confişte istoria clubului din Bănie?
De peste două decenii, clubul Universitatea Craiova trăieşte din amintiri. Bănia a avut o echipă de fotbal fantastică, în vitrina căreia s-au adunat patru titluri de campioni (1974, 1980, 1981, 1991) şi şase Cupe ale României (1977, 1978, 1981, 1983). În sezonul 1982-1983, Universitatea Craiova a fost prima echipă din România calificată într-o semifinală de Cupa UEFA. După eventul din 1991 şi o cupă în 1993, gloria clubului a apus. În ultimii 20 de ani, mulţi amatori au vrut să profite de popularitatea uneia dintre cele mai iubite echipe din România, arogându-şi brandul „Universitatea Craiova“. Am discutat deja delicata problemă a palmaresului şi simbolurilor care au construit brandul „Universitatea“ Craiova, în GdS din 26 mai, sub titlul „Ştiinţa suntem noi - Universitatea Craiova, echipa studenţilor“, arătând că spiritul leilor din Bănie nu a murit şi că echipa poate renaşte dacă există suficientă voinţă.
Mititelu le-a cumpărat Universitatea copiilor
Din păcate, brandul „Universitatea“ Craiova este asimilat doar cu sigla şi marca acestui club, aşa că se găsesc destui amatori care vor să confişte gloria clubului din Bănie. În consecinţă, mărcile legate de acest brand au fost deja înregistrate la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) de diverse personaje.
Marca „FC Universitatea Craiova“ este înregistrată pe numele Liana-Gabriela Mititelu şi Gigi-Adrian Mititelu, copiii lui Adrian Mititelu, la clasele 25 - îmbrăcăminte, încălţăminte şi articole care servesc la acoperirea capului, 28 - jocuri, jucării, articole de gimnastică şi de sport necuprinse în alte clase, decoraţiuni pentru pomul de Crăciun, 35 - publicitate, gestiunea afacerilor comercia