Fie cursă bună, fie cursă rea, Sebastian Vettel câştigă înorice condiţii. Marele Premiu al Principatului Monaco s-a încadratîn a doua categorie, însă germanul s-a aflat în postura ideală,profitând de necazurile ivite în etapă. La final şi-a trecut încont a cincea victorie a sezonului din şase posibile.
Monte Carlo a fost dintotdeauna locul unde s-a întâmplat ceva, încondiţiile în care străzile sunt foarte înguste, iar depăşirilesunt foarte greu de efectuat. Etapa din 2011 nu a făcut excepţie dela regulă, au fost mai multe abandonuri decât media obişnuităîntr-o etapă, nebunia fiind însă generată de accidenteleînfiorătoare.
Sarabanda momentelor neplăcute a început în calificări, când SergioPerez (Sauber) s-a ciocnit violent de un zid de protecţie imediatdupă ieşirea din tunelul monegasc, accidentarea impiedicându-l săparticipe la cursa propriu-zisă. A continuat ieri cu un evenimentmai rar întâlnit într-o cursă de Formula 1. Marele Premiu a fostoprit cu şapte tururi înainte de final în urma unui accident încare au fost implicate mai multe monoposturi, cel mai afectatieşind Vitali Petrov, rusul fiind scos cu ambulanţa de pecircuit.
Hamilton,acroşaje fără număr
Deşi toată lumea s-ar fi aşteptat ca etapa să se încheie în acelmoment, organizatorii au decis să reia cursa 25 de minute maitârziu, după ce traseul a fost curăţat de resturile sărite dinmonoposturi. De toată această nebunie a profitat în primul rândSebastian Vettel, aflat în fruntea cursei, dar presat insistent deFernando Alonso şi de Jenson Button.
Realizând că poate pierde victoria, germanul a evitat să mai intrela standuri pentru a efectua schimbul de pneuri, în momentulaccidentului acumulând peste 50 de tururi cu acelaşi set decauciucuri. Astfel, oprirea cursei i-a picat cum nu se poate maibine. Dacă Vettel a fost "norocosul", în schimb rivalul Hamilton afo