Cinnabon Bake&Roll, compania care deţine franciza pentru brutăriile americane Cinnabon în România, vrea să-şi extindă reţeaua la 20 de unităţi în următorii 3-5 ani şi să ajungă la afaceri de peste 16 mil. lei.
Cinnabon deţine în prezent cinci unităţi în malluri din Bucureşti, pentru care a investit aproximativ 730.000 de euro.
Compania a înregistrat anul trecut vânzări de 2,64 milioane de lei. În primul trimestru al anului, Cinnabon Bake&Roll a avut afaceri de aproximativ 235.000 de lei, în scădere de la 305.000 lei în perioada similară a anului 2010. Pentru acest an, reprezentanţii companiei estimează vânzări în creştere, la trei milioane de lei.
"Ne bazăm estimările pe deschiderea de noi brutării şi pe o uşoară relansare a economiei spre finalul anului. Pentru 2011 avem în plan să deschidem încă şase unităţi. Estimăm că minimum patru brutării se vor deschide până la sfârşitul acestui an", a spus Călin Ionescu, directorul general al Cinnabon România. În funcţie de suprafaţa construită, investiţia în deschiderea unei brutării variază între 100.000 de euro şi 500.000 de euro.
Cinnabon are în prezent 42 de angajaţi. "Deschiderea de noi brutării va crea implicit şi noi locuri de muncă", a precizat Ionescu.
Prima unitate Cinnabon din România a fost deschisă în octombrie 2009. Brandul a fost lansat în 1985 în Seattle (SUA), iar în prezent funcţionează peste 700 de brutării în mai mult de 30 de ţări.
Cinnabon Bake&Roll, compania care deţine franciza pentru brutăriile americane Cinnabon în România, vrea să-şi extindă reţeaua la 20 de unităţi în următorii 3-5 ani şi să ajungă la afaceri de peste 16 mil. lei.
Cinnabon deţine în prezent cinci unităţi în malluri din Bucureşti, pentru care a investit aproximativ 730.000 de euro.
Compania a înregistrat anul trecut vânzări de 2,64 milioane de lei. În primul trimestru al