Adunarea creditorilor a avizat procedura de selecţie pentru judeţele Giurgiu, Călăraşi, Teleorman, Ialomiţa, Constanţa, Prahova, Vrancea, Buzău şi Dâmboviţa
Procedurile de selecţie a viitorilor asociaţi vor fi demarate săptămâna aceasta
Nemulţumiţi de modul în care firmele cu care s-au încheiat contracte de asociere pentru chioşcurile Rodipet s-au achitat de obligaţiile contractuale, Adunarea Creditorilor Network Press Concept (fosta Rodipet) a decis, marţi, scoaterea la licitaţie a chioşcurilor din nouă judeţe.
"Pe ordinea de zi a şedinţei Adunării creditorilor Network Press Concept din data de 24 mai s-a aflat şi o propunere de preluare a punctelor de lucru din mai multe judeţe, fiind iniţiată şi avizată procedura de selecţie. Creditorii, cu excepţia DGPF Bucureşti, au fost de acord cu continuarea procedurii de selecţie pentru judeţele Giurgiu, Călăraşi, Teleorman, Ialomiţa şi cu includerea în procedura de selecţie a judeţelor Constanţa, Prahova, Vrancea, Buzău, Dâmboviţa", se arată în procesul verbal semnat de creditori.
Surse apropiate discuţiilor au declarat pentru Curierul Naţional că anunţurile privind selecţia viitorilor asociaţi ar putea fi demarată săptămâna aceasta.
La începutul lunii mai 2010, lichidatorul Rodipet, Consulta 99 SPRL, a semnat contracte de asociere pentru 37 de judeţe. Potrivit unor surse apropiate participanţilor la şedinţă, pentru 14 dintre cele 37 de judeţe, contractele de asociere au fost încheiate cu SC Pres Com SRL, o altă mare parte fiind preluată prin asociere cu societăţile Best Press Distribution, Mega Press SRL, Maramureş Press Distribution SRL, şi altele. Preţul vehiculat de sursele amintite, fără a putea fi însă confirmate oficial, era de 50 euro, lunar, pentru fiecare chioşc.
Câteva săptămâni mai târziu, spre sfârşitul lunii iulie 2010, au început să apară problemele: salariaţii s-au a