Acest mediu continuă să câştige teren, în contextul în care oamenii petrec din ce în ce mai mult timp online
Un beneficiu este reprezentat de faptul că impactul publicităţii poate fi măsurat cu exactitate
Facebook pune presiune pe toate companiile din domeniu, deşi momentan afacerile reţelei sunt relativ mici
Publicitatea pe Internet continuă să câştige teren, iar ponderea alocată din bugetele de promovare pentru acest mediu este de asemenea în creştere, în contextul în care oamenii petrec din ce în ce mai mult timp online. Astfel, potrivit Interactive Advertising Bureau şi Pricewaterhouse Coopers, în primul trimestru din acest an, acest mediu de provocare a avut venituri de 7,3 miliarde de dolari, cu 23% mai mult decât în anul precedent, ajungând la cel mai mare nivel înregistrat vreodată, informează CNBC.
Un trend de creştere consecvent
Rezultatele din ultimul trimestru din anul 2010 sunt şi mai impresionante, mai ales că acel an a adus venituri record pentru publicitatea pe Internet. Acest lucru arată, conform CNBC, că acest canal este pe un trend de creştere consecvent.
Avansul este rezultatul noilor aplicaţii online, cum este "Google Wallet", lansat săptămâna trecută. De asemenea, este mult mai uşor pentru marketeri să îşi targeteze publicul, din punct de vedere demografic. Un alt beneficiu este reprezentat de faptul că impactul publicităţii poate fi măsurat cu exactitate.
Google este regele
În această piaţă în continuă creştere, Google este regele. O altă companie analizează evoluţia cheltuielilor din publicitate pe Internet, IDC, a raportat că Google a depăşit Yahoo la numărul de reclame afişate în primul trimestru.
Cota de piaţă a Google a ajuns în primele trei luni ale acestui an la 14,6%, în timp ce cota Yahoo a scăzut de la 13,6%, la 12,3%
În acelaşi timp IDC avertizează că Facebook