Directorul general de la Adevărul Holding a atacat dur agenţiile de publicitate în prezentarea pe care a ţinut-o la Conferinţa Naţională a Presei din România Inovaţia în Media, ediţia a IV-a.
"Trusturile de presă sunt salamul din sandvişul dintre agenţii de publicitate şi distribuitori. Banii sunt la acele agenţii grase, care spun într-un mod extreme de ştiinţific unde se duc banii din publicitate, dar acest mod e bine regizat", a declarat Peter Imre, director general Adevarul Holding, la Conferinţa Naţională a Presei din România Inovaţia în Media, ediţia a IV-a.
Directorul general de la Adevărul a atacat dur agenţiile de publicitate, referindu-se şi la scandalul recent Coca Cola.
"Ştiu despre mafia din publicitate şi presiunile care se fac. Cu cât trustul e mai mic, presiunile sunt cu atât mai mari. Dacă agenţiile îşi permit un astfel de comportament, atunci trusturile sunt chelneri în industrie: spuneţi-ne ce să scriem pentru banii din publicitate", a adăugat Imre.
"Cei care produc media sunt exact ca şi producătorii de roşii şi castraveţi români, care câştigă puţin, şi banii se duc la intermediar", a mai spus acesta.
Imre speră ca inovaţia va schimba asta. "Nu poţi să faci acelaşi lucru ca ceilalţi şi să câştigi bani. Nu există consumator prost, ci produse neadaptate".
Un punct important în schimbare îl va constitui sistemul de distribuţie. În momentul acesta, în România, există 5.500 de puncte de vânzare. "5.500 să ajungă la milioane de cititori. Şi ne mirăm de ce nu se citeşte presa scrisă", a declarant acesta.
Produsele Adevărul vor avea acces la 16.000 de puncte de vânzare. "Nu sunt chioşcuri, dar nu le face cu puţin onorabil sau mai puţin interesant pentru cumpărătorul de presă, să le cumpere alături de alte bunuri. O Românie care a rămas blocată în chioşcuri", a spus Imre, referindu-se la reţeaua Mic.ro.
"De un an