Cei care produc stiri "sunt exact ca producatorii de rosii si castraveti", care castiga putin, "in timp ce intermediarii iau tot profitul", a declarat Peter Imre (foto), directorul general al Adevarul Holding.
"Trusturile de presa sunt salamul din sandvisul dintre agentiile de publicitate si distribuitori. Banii sunt la acele agentii grase, care spun intr-un mod extrem de stiintific unde se duc banii din publicitate, dar acest mod e bine regizat", a mai spus Imre.
Directorul general de la Adevarul a atacat dur agentiile de publicitate, referindu-se si la scandalul recent Coca Cola.
"Stiu despre mafia din publicitate si presiunile care se fac. Cu cat trustul e mai mic, presiunile sunt cu atat mai mari. Daca agentiile isi permit un astfel de comportament, atunci trusturile sunt chelneri in industrie: spuneti-ne ce sa scriem pentru banii din publicitate", a adaugat Imre.
In ce priveste calitatea continutului editorial din presa, Imre considera ca "nu exista consumator prost, ci doar produse care nu satisfac cerintele acestuia".
El a mai spus ca pana la sfarsitul anului, Adevarul va avea acces la 16.000 puncte de vanzare, ceea ce va reprezenta "o revolutie".
La acestea se vor adauga inca 2-3.000 puncte de vanzare a ziarului in magazinele din reteaua Mic.ro, detinuta de Dinu Patriciu, proprietarul trustului de presa. In prezent, reteaua are 500 de unitati.
"Faptul ca aceste puncte nu sunt chioscuri nu le face cu nimic mai putin onorabile, nu este o problema ca gasesti ziare langa celelalte bunuri de consum", a mentionat Peter Imre.
Acesta a adaugat ca scaderea, cu doua puncte procentuale, a comisionului de 30-40% din valoarea de vanzare a ziarelor, a adus holdingului o economie de 2 milioane de euro din august 2010 si pana in prezent. Cei care produc stiri "sunt exact ca producatorii