verificare. Podul hobanat al pasajului Basarab a fost testat de mai multe utilaje Mandru. Primarul general Sorin Oprescu coboara dintr-un tramvai care a circulat pe noul podPrimarul Capitalei, Sorin Oprescu, a avut emotii la prima incercare de rezistenta a pasajului Basarab. Prima proba "de foc" a fost incarcarea cu aproape 1.000 de tone, insa greul vine de abia astazi, pentru ca podul hobanat va trebui sa faca fata la 1.828 de tone, adica 12 tramvaie si 32 camioane pline ochi cu nisip. "Dupa ce am terminat si cu probele acestea, de altfel necesare darii in folosinta a unui pasaj, cat de curand ii dam drumul in deplinatatea frumusetii lui. Este o chestie de ore si de zile, asteptam rezultatele la teste si binecuvantarea constructorului", a declarat primarul general. El a mai adaugat ca pasajul este de mare folos bucuresteanului, ajutandu-l sa faca economie la bani, de aproape 4.000 de lei pe an, insemnand benzina si pneuri, precum si la timpul petrecut in trafic.
verificare. Podul hobanat al pasajului Basarab a fost testat de mai multe utilaje Mandru. Primarul general Sorin Oprescu coboara dintr-un tramvai care a circulat pe noul podPrimarul Capitalei, Sorin Oprescu, a avut emotii la prima incercare de rezistenta a pasajului Basarab. Prima proba "de foc" a fost incarcarea cu aproape 1.000 de tone, insa greul vine de abia astazi, pentru ca podul hobanat va trebui sa faca fata la 1.828 de tone, adica 12 tramvaie si 32 camioane pline ochi cu nisip. "Dupa ce am terminat si cu probele acestea, de altfel necesare darii in folosinta a unui pasaj, cat de curand ii dam drumul in deplinatatea frumusetii lui. Este o chestie de ore si de zile, asteptam rezultatele la teste si binecuvantarea constructorului", a declarat primarul general. El a mai adaugat ca pasajul este de mare folos bucuresteanului, ajutandu-l sa faca economie la b