Piata de distributie a presei tiparite din Romania atinge 120 milioane de euro pe an, la care se adauga o suma cuprinsa intre 20 si 40 milioane de euro, provenita din partea de abonamente.
Veniturile distribuitorilor de presa (partea de comision) reprezinta circa 60 milioane de euro.
Estimarile apartin lui Dan Vasile, managerul companiei de profil Rautackirja Romania. Acesta a declarat ca daca pana acum,veniturile editorilor de presa proveneau in proportie de 60% din publicitate, in prezent printul detine 50% di veniturile realizate prin vanzarea cu amanuntul.
Vasile a mai spus ca vanzarea de presa in hipermarketuri si benzinarii (tot ce nu e chiosc stradal) insumeaza 30 milioane euro. Din acest total, ziarele detin un procent de 10%, iar revistele intre 30-40%. Piata de distributie a presei tiparite din Romania atinge 120 milioane de euro pe an, la care se adauga o suma cuprinsa intre 20 si 40 milioane de euro, provenita din partea de abonamente.
Veniturile distribuitorilor de presa (partea de comision) reprezinta circa 60 milioane de euro.
Estimarile apartin lui Dan Vasile, managerul companiei de profil Rautackirja Romania. Acesta a declarat ca daca pana acum,veniturile editorilor de presa proveneau in proportie de 60% din publicitate, in prezent printul detine 50% di veniturile realizate prin vanzarea cu amanuntul.
Vasile a mai spus ca vanzarea de presa in hipermarketuri si benzinarii (tot ce nu e chiosc stradal) insumeaza 30 milioane euro. Din acest total, ziarele detin un procent de 10%, iar revistele intre 30-40%.