Ford a adus modelului C-Max o infatisare noua, dinamica, reusind sa mentina senzatia de spatiu si dimensiunile exterioare similare cu cele ale vechiului model.
Noul C-Max are un aspect mai sportiv, coeficientul aerodinamic fiind mult imbunatatit fata de vechiul model. C-Max se remarca printr-o grila trapezoidala de mari dimensiuni si o grila superioara de mici dimensiuni, ambele cu margini cromate pentru modelele din seriile superioare.
Monovolumul este disponibil cu o gama de sapte motorizari pe care le gasim si pe noul Focus, trei pe benzina de 1,6 litri (105 CP, 125 CP, 150 CP) si patru diesel (1,6 litri 95 CP, 115 CP si 2 litri 140 CP, 163 CP).
Masina de test a fost 1,6 litri diesel 115 CP, cu echiparea Titanium, al carui pret ajunge la 21.500 euro cu TVA.
Motorul diesel de 115 CP a reusit un consum de 7 litri la 100/km pe autostrada la o viteza de 130-140 km/h si de 7 litri in oras intr-un stil de condus calm. In depasiri nu este prea rapid, ai nevoie de ceva timp. Pentru a ajunge la 100 km/h, motorul de 115 CP are nevoie de 11 secunde.
Masina se conduce usor, pozitia la volan este inalta, vizibilitatea este foarte buna. La fel ca noul Focus, C-Max este bine izolat fonic, nu te zdruncina si este foarte stabil. Un minus ar fi garda la sol extrem de mica, vei atinge orice trotuar pe care te urci.
C-Max cu echiparea Titanium dispune de cruise control, aer conditionat automat pe doua zone, scaune incalzite, comenzi pe volan, ABS, ESP, limitator de viteza, asistenta la demarajul din panta si parcare semi-automata.
Pentru mai mult spatiu, Ford vine cu sistemul de Rabatare Completa (FFS). Trei scaune pliabile individual 40/20/40 pot fi reconfigurate pentru un aspect mai elegant 2+2 cu sistemul glisant pe diagonala pentru mai mult spatiu pentru picioare. FFS face ca fiecare scaun din spate sa se plieze rapid la acelasi nive