Samsung Apps, magazinul de aplicații pentru televiziune, a depășit numărul de cinci milioane de descărcări la nivel global, iar aplicaţiile video sunt cele mai descărcate, conform companiei sud-coreene.
Aplicația fruntașă a fost YouTube, care a înregistrat cele mai multe descărcări la nivel global, dar și la nivelul Statelor Unite și Marii Britanii, cât și în numeroase alte țări.
Pe lângă YouTube, în top se află aplicații precum Vimeo (numărul 4 global, numărul 1 în America Latină și Emiratele Arabe Unite), Blockbuster (numărul 6 global, numărul 2 în Statele Unite) și DAILYMOTION (numărul 9 global, numărul 1 în Rusia). Aplicațiile de informare precum Google Maps (numărul 2), AccuWeather (numărul 3) și USA Today (numărul 7) apar în clasamentele globale de descărcări.
„Nu este o surpriză că aceste aplicații se află în topul listelor globale și regionale. Televizorul este un dispozitiv dedicat familiei și oamenilor care vor să se relaxeze și să descopere alte experiențe pe TV, cum ar fi jocurile și rețelele sociale, precum și posibilitățile nelimitate oferite de dezvoltatorii noștri terțieri, ” a afirmat Kang-hyun Kwon, Senior Vice President, Media Solution Center, Samsung Electronics.
Momentan, mai mult de 550 de aplicații create special pentru televizor sunt disponibile pe Samsung Apps, cu jocuri, video și aplicații de informare ce acoperă aproximativ 60% din total. După atingerea celor 2 milioane de descărcări în ianuarie de la lansarea Samsung Apps din februarie 2010, a fost nevoie de doar patru luni pentru a atinge 5 milioane de descărcări.
Clienții Samsung descarcă aplicații pentru televizor cu o rată medie de 100.000 de aplicații la fiecare patru zile. Samsung Apps este acum disponibil în 120 de țări.