Cea mai populară aplicaţie Twitter, TweetDeck, a fost cumpărată de compania de microblogging miercuri, 25 mai, pentru suma de 28 de milioane de euro, scrie Daily Mail. Aplicaţia lui Ian Dodsworth te ajută să filtrezi mesajele pe site-ul de microblogging, astfel încât orice utilizator poate vedea mai multe lucruri în acelaşi timp, graţie unui program care împarte fluxul de informaţii în două coloane. Astfel, un utilizator are opţiunea de a-i grupa pe cei pe care îi urmăresc pe Twitter în categorii şi să urmărească cu precădere mesajele unui grup în care se află cei mai buni prieteni, de exemplu.
Creatorul aplicaţiei - care putea fi descărcată gratis de pe internet - este un britanic, Ian Dodsworth, care şi-a creat propria afacere în 2009. Un an mai târziu, firma lui a făcut profit, e drept mic - de doar 12.000 de euro. Britanicul are 36 de ani şi este tatăl a doi copii, trăieşte în condiţii modeste şi niciodată nu a căutat să scoată bani din aplicaţia pe care a făcut-o acasă pe când era şomer. "Twitter e minunat, dar este un flux de mesaje foarte mare. Am vrut să găsesc o metodă de a le filtra pe cele care mă interesează cu adevărat, dar să îmi pot urmări în continuare şi prietenii", spune Dodsworth, citat de Daily Mail.
Acum bărbatul este milionar după ce reţeaua de socializare Twitter i-a cumpărat aplicaţia pentru 28 de milioane de euro când a aflat că o companie rivală voia să facă acelaşi lucru.
Mai mult de 20 de milioane de oameni au descărcat TweetDeck de pe internet. Aplicaţia a fost concepută iniţial numai pentru Twitter, însă ulterior s-au făcut şi versiuni pentru Facebook sau MySpace.
Cea mai populară aplicaţie Twitter, TweetDeck, a fost cumpărată de compania de microblogging miercuri, 25 mai, pentru suma de 28 de milioane de euro, scrie Daily Mail. Aplicaţia lui Ian Dodsworth te ajută să filtrezi mesajele pe site-ul de microblogging