Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri din România de la 1,32 mil. lei în primul trimestru din 2010 la 1,72 mil. lei pentru primul trimestru al anului 2011, echivalând cu o creştere de 30%. "Contextul pieţei, încă în dezechilibru, ne-a provocat constant să găsim cele mai bune soluţii pentru nevoile consumatorilor finali care investesc în produse cu valoare adăugată. Creşterea ne confirmă că am reuşit să atragem mai multe proiecte importante pentru businessul Kludi în România. Estimăm că până la finalul anului vom atinge o creştere totală faţă de 2010 de 20-25%", a declarat, într-un comunicat, Florin Barabaş, managing director, Kludi România.
Tendinţa consumatorului de a investi în produse de calitate este confirmată de vânzările produselor din categoria smart luxury, care au înregistrat o creştere de 52% faţă de perioada similară a anului trecut. De asemenea, anul acesta numărul punctelor de vânzare a produselor Kludi a crescut cu încă 14 unităţi, fapt ce a dus la consolidarea reţelei de distribuţie.
Compania a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri din România de la 4,65 milioane de lei în 2009 la 6,36 milioane de lei pentru anul 2010, echivalând cu o creştere de 37%. "În ciuda unei pieţe de construcţii şi de amenajări interioare în scădere, Kludi a reuşit rezultate bune mai ales prin aportul adus de produsele din categoria smart luxury, care oferă avantajele unui design elegant la un preţ mai accesibil. Astfel, vânzările în această categorie au crescut în România cu 60% în 2010 comparativ cu 2009.
Acest rezultat se explică prin creşterea nivelului de aşteptări ale consumatorului final, iar tendinţa se observă la nivelul întregii regiuni din Europa Centrală şi de Est", a mai spus Barabaş.
Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înre