„Accesul la educaţie, o cale pentru eradicarea sărăciei“, ,,Fizica între provocări şi certitudini“, „Rolul jocului în dezvoltarea copilului cu nevoi speciale“, sunt doar câteva dintre lucrările prezentate de cadrele didactice din zona noastră în cadrul unui simpozion naţional. Evenimentul intitulat „Şcoala braşoveană – factor de dezvoltare durabilă“ a avut loc sâmbătă, 28 mai la Colegiul „Aurel Vijoli“.
Simpozionul naţional, ajuns la cea de–a doua ediţie a reunit sâmbătă, 28 mai la colegiul făgărăşean zeci de cadre didactice de la toate şcolile din zona noastră. „Este un simpozion organizat de Asociaţia învăţătorilor sub autoritatea Inspectoratului Şcolar Judeţean şi este dedicat activităţilor cadrelor didactice unde educatorii, învăţătorii şi profesorii vor prezenta exemplele lor de bună practică pentru a se generaliza apoi în alte unităţi de învăţământ“ ne-a spus Vasile Ţifrea, directorul Colegiului „Aurel Vijoli“.
Fiecare dintre participanţi a venit pregătit cu o lucrare în care au fost prezentate modele de bune practici în unitatea de învăţământ unde profesează. În total 32 de lucrări au fost expuse în cadrul simpozionului. „Particip la acest simpozion în calitate de om al şcolii, învăţător la o unitate şcolară din Făgăraş. Voi prezenta la acest simpozion un proiect educativ pe care Şcoala generală numărul 1 l-a implementat anul acesta cuprinzând un grup de elevi de la şcoala noastră. Proiectul se numeşte „Casa de la şcoală““ a spus Teofil Mija, învăţător la Şcoala Generală numărul 1.
În plus, simpozionul a cuprins şi o parte practică. Este vorba de obiecte realizate de elevi şi de profesori care au fost expuse în holul instituţiei de învăţământ.
(Mihaela BĂRGĂOANU)
„Accesul la educaţie, o cale pentru eradicarea sărăciei“, ,,Fizica între p