Compania aeriană Austrian Airlines a renunţat la cursa Bucureşti - Viena cu plecare la ora 5:20 pe care o introdusese în orarul de zbor la începutul lui 2010, din cauză că nu s-a dovedit rentabilă, afirmă surse de pe piaţă. Zborul de întoarcere avea plecarea din Viena la 23:10, combinaţia celor două permiţându-le îndeosebi oamenilor de business petrecerea unei zile întregi în capitala austriacă.
De asemenea, oferea mai multe posibilităţi de zboruri de conexiune prin Viena, însă cu toate acestea cererea s-a dovedit insuficientă. Austria ajunsese astfel la şase zboruri Bucureşti - Viena (inclusiv cele două operate în parteneriat cu Tarom).
În această vară, compania operează cinci zboruri în zilele lucrătoare şi duminica, respectiv numai două sâmbăta, când traficul scade mult. Austrian şi Tarom resimt presiunea concurenţilor de la Fly Niki, care reclamă o cotă de piaţă de 30% pe ruta Bucureşti - Viena, ajungând la trei zboruri pe zi în cursul săptămânii.
Compania aeriană Austrian Airlines a renunţat la cursa Bucureşti - Viena cu plecare la ora 5:20 pe care o introdusese în orarul de zbor la începutul lui 2010, din cauză că nu s-a dovedit rentabilă, afirmă surse de pe piaţă. Zborul de întoarcere avea plecarea din Viena la 23:10, combinaţia celor două permiţându-le îndeosebi oamenilor de business petrecerea unei zile întregi în capitala austriacă.
De asemenea, oferea mai multe posibilităţi de zboruri de conexiune prin Viena, însă cu toate acestea cererea s-a dovedit insuficientă. Austria ajunsese astfel la şase zboruri Bucureşti - Viena (inclusiv cele două operate în parteneriat cu Tarom).
În această vară, compania operează cinci zboruri în zilele lucrătoare şi duminica, respectiv numai două sâmbăta, când traficul scade mult. Austrian şi Tarom resimt presiunea concurenţilor de la Fly Niki, care reclamă o cotă de piaţă de 30% pe ruta Bucureşti