Criza economica din ultimii ani i-a facut pe romani sa se gandeasca mai mult la viitorul copiilor lor si au incheiat mai multe asigurari pentru acestia gandindu-se sa le ofere "un start reusit in viata". In acest context, asigurarile de viata dedicate copiilor sunt printre putinele polite care au crescut, piata fiind in scadere, considera reprezentantii din domeniu, chestionati de DailyBusiness.ro.
"In ultimii doi ani, preocuparea parintilor pentru asigurarea unui viitor financiar stabil a crescut permanent. Se pare ca recesiunea economica a avut si ea un rol important in cresterea gradului de constientizarea a necesitatii realizarii unor economii cu destinatie precisa", a spus Florina Vizinteanu, presedinte directorat BCR Asigurari de Viata.
Ea a adaugat ca produsele de economisire pentru copii sunt printre cele mai solicitate produse de asigurari de viata, in ultimii ani intregistrand cresteri constante. "Interesul deosebit pentru aceste produse este reflectat si de o rata de persistenta ridicata. Acest lucru se datoreaza in principal faptului viitorul financiar al copilului este un element important pe care parintii il au in vedere".
"In contextul in care nevoia de protectie si stabilitate financiara devine o prioritate pentru parinti in planificarea viitorului pentru copiii lor, ne putem astepta si in 2011 la o pondere semnificativa a acestor produse in alegerea clientilor nostri", a declarat Theodor Alexandrescu, directorul general al Alico Asigurari Romania.
La randul sau, Cornelia Coman, directorul general al ING Asigurari de Viata, a precizat ca planurile financiare pentru copii sunt produse care raman in atentia clientilor indiferent de circumstantele economice, fiind si in aceasta perioada printre cele mai solicitate.
"La ING, politele pentru copii reprezinta circa un sfert din portofoliul total de c