Curierat fac multi. Mai bine sau mai putin bine. Unii pun accentul pe viteza, unii pe siguranta, altii pe cost. Cei mai buni, din pacate si cei mai putini, se reinventeaza, inoveaza. Dau la pachet tot ce majoritatea da pe bucatele.
DPD Romania se numara printre putinii care “fac” piata de curierat din Romania. Lansata in 1997, cu 2 telefoane care primeau comezi si 5 biciclete care le livrau, a ajuns in 2011 la un business cu sute de angajati, masini si o retea care acopera toata Europa.
Dar cum ajungi la lumea nevazuta, construita din miliarde de biti si pixeli si populata de milioane de consumatori avizi de servicii si facilitati? Investesti, creezi si le servesti o platforma care inglobeaza tot: comanda, track&trace, inclusiv prima solutie de e-payment cu card bancar din curieratul romanesc.
“Dpdonline.ro raspunde unei nevoi reale a lumii in care traim. O lume a vitezei, eficientei, care nu face niciodata rabat de la calitate. Este o platforma care raspunde perfect nevoilor unui public activ, tot timpul contra-cronometru si care are nevoie de solutii sigure, rapide si eficiente”, spune Alin Gherman, director comercial al DPD Romania.
Potrivit acestuia, utilizatorii dpdonline.ro, cel mai modern centru de comenzi al DPD Romania, pot expedia comod, sigur si rapid colete oriunde in tara si in Europa, printr-o simpla comanda online, cu posibilitatea de a efectua plata electronic, cu orice tip de card bancar.
Functiunile serviciului dpdonline.ro respecta legislatia in vigoare si se aliniaza tuturor standardelor nationale si internationale de securitate a datelor, sustine Gherman. Aplicatia a fost dezvoltata si implementata initial de DPD in Tarile Baltice, in 2010, 90% dintre clienti folosind deja acest serviciu.
“Implementarea si adaptarea platformei pentru piata din Romania a durat aproximativ sase luni