Campania de promovare a brandului turistic prevede difuzarea a trei spoturi timp de un an
România va fi promovată ca destinaţie turistică pe CNN, Euronews şi Eurosport, într-o campanie internaţională, în valoare de 5 milioane de euro, ce prevede difuzarea a trei spoturi timp de un an, potrivit unui comunicat emis, ieri, de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
"Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi "sănătoasă", o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", se arată în comunicatul remis, ieri, redacţiei de Ministerul Turismului.
Unul dintre cele trei spoturi, cel de prezentare generală, va avea o durată de 30 de secunde, iar celelalte două vor avea o durată de 20 de secunde şi vor promova turismul în natură şi cel cultural.
Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţă (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri şi de plăcere, cel puţin 6 călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro, cu TVA inclus, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.
"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie