Banca Transilvania a inchis cafeneaua amplasata in zona Dorobanti, iar in locul acesteia va deschide o agentie dedicata clientilor de private bancking, cu peste 100.000 de euro in conturi. Banca gestiona la inceputul anului active de peste 300 de milioane de euro pe segmentul de private banking, ce a fost lansat in urma cu peste 2 ani si jumatate.
Conceptul de cafenea bancara a fost introdus pe piata locala de Banca Transilvania in vara anului 2004, cand a deschis prima locatie BT Café, in zona Dorobanti. In Bucuresti, banca mai are o cafenea amplasata la parterul sediului din Baneasa.
Cafeneaua din Doroboanti a fost inchisa recent, dupa ce banca a incetat colaborarea cu firma care presta servicii pentru BT Café sub brandul Cup&Cino, explica oficialii Bancii Transilvania. In plus, bancherii de la BT vor deschide in urmatoarea perioada un sediu dedicat clientilor de private banking in locul acestei cafenele.
"Am vazut o buna oportunitate de a ne extinde activitatea bancara in zona Dorobanti, iar spatiul pe care il avem la dispozitie este foarte bine pozitionat pentru cresterea business-ului Bancii Transilvania in acest areal. Extinderea o facem intr-un mod special: alaturi de agentia BT Dorobanti, care functioneaza deja, vom amenaja o locatie pentru clientii de top, pentru ca spatiul actualului BT Café va fi destinat clientilor de Private Banking", au declarat pentru Wall-Street.ro oficialii bancii.
Reprezentantii BT sustin ca designul si tot conceptul agentiei de private banking vor fi deosebite, iar clientii vor fi primiti, in continuare, si cu cafea. Planurile BT nu includ deocamdata deschiderea unei cafenele intr-o alta locatie, iar BT Café va functiona in continuare. Toti clientii bancii ce au disponibilitati de peste 100.000 de euro pot beneficia de servicii de private banking si in celelalte agentii ale Bancii Transilvania.
P