Bechtel confirmă mutatea unei părţi din utilajele de pe şantierul autostrăzii Transilvania spre alte proiecte în derulare ale companiei. Reprezentanţii firmei spun însă că doar o mică parte dintre acestea a fost dusă, astfel încât să poată continua oricând lucrările în România, dacă Bechtel primeşte de la statul român datoria de 114 milioane de euro, pentru lucrările deja făcute.
Corespondentul RFI la Cluj, Bianca Pădurean
Primarul comunei Săvădisla, acolo unde Bechtel are baza tehnică pentru autostrada Transilvaniei declară că de o lună încoace compania americană a dus din localitate cel puţin 50 de utilaje de mare tonaj. Informaţia a fost confirmată şi de purtătorul de cuvânt al Bechtel în România, Bogdan Sgârcitu.
El spune însă că Bechtel nu părăreşte de tot România. Dacă datoriile către companie vor fi achitate sau măcar va fi semnat un acord cu statul român în privinţa banilor, compania se poate reapuca oricând de lucru.
De altfel, reprezentanţii Bechtel spun că prin mutarea unei părţi a utilajelor, ar face de fapt economie statului român, care nu mai plăteşte taxe pentru neutilizarea lor.
Statul român datorează Bechtel în acest moment 114 milioane de euro. La autostrada Transilvania se mai lucrează şi acum, dar într-un ritm foarte lent, pe tronsonul 3C, între Suplacu de Barcău şi Borş. Cluj, Bianca Pădurean
Bechtel confirmă mutatea unei părţi din utilajele de pe şantierul autostrăzii Transilvania spre alte proiecte în derulare ale companiei. Reprezentanţii firmei spun însă că doar o mică parte dintre acestea a fost dusă, astfel încât să poată continua oricând lucrările în România, dacă Bechtel primeşte de la statul român datoria de 114 milioane de euro, pentru lucrările deja făcute.
Corespondentul RFI la Cluj, Bianca Pădurean
Primarul comunei Săvădisla, acolo unde Bechtel are baza tehnică pentru autostrada T