În 2010, echipa OTP Bank România, împreună cu agenţia de PR Nicola Porter Novelli, a dezvoltat un proiect de CSR pe termen lung, menit să aibă un impact major asupra generaţiilor viitoare, potrivit unui comunicat de presă. Echipa a venit cu ideea unei campanii care să contribuie la dezvoltarea copiilor, oferindu-le acestora acces la lectură şi astfel a luat naştere "Dreptul de a Citi". Scopul campaniei a fost acela de a dona cărţi către şcoli generale din zonele rurale dezavantajate din România.
OTP Bank România a decis să doneze direct, până la sfârşitul anului 2010, peste 10.000 de cărţi atent selectate, precum şi mobilierul necesar amenajării de biblioteci în 20 de şcoli din mediul rural, recomandate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Campania "Dreptul de a Citi" a fost aleasă finalistă în Categoria "Geographic, The Balkans", împreună cu alte 4 programe, iar aurul primit pentru "Cea mai bună campanie din Balcani" subliniază impactul pe care "Dreptul de a Citi" îl are asupra comunităţilor locale.
F. A. În 2010, echipa OTP Bank România, împreună cu agenţia de PR Nicola Porter Novelli, a dezvoltat un proiect de CSR pe termen lung, menit să aibă un impact major asupra generaţiilor viitoare, potrivit unui comunicat de presă. Echipa a venit cu ideea unei campanii care să contribuie la dezvoltarea copiilor, oferindu-le acestora acces la lectură şi astfel a luat naştere "Dreptul de a Citi". Scopul campaniei a fost acela de a dona cărţi către şcoli generale din zonele rurale dezavantajate din România.
OTP Bank România a decis să doneze direct, până la sfârşitul anului 2010, peste 10.000 de cărţi atent selectate, precum şi mobilierul necesar amenajării de biblioteci în 20 de şcoli din mediul rural, recomandate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Campania "Dreptul de a Citi" a fost aleasă