Chiar daca Romania are multi designeri talentati, brandingul corporate este in general naiv si nu aduce companiile la potentialul lor maxim, a declarat Mick Cassell, brand development director la Cocoon Group, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro. Pe piata romaneasca de branding, unde ocupa locul al cincilea in functie de cifra de afaceri, Cocoon isi propune sa creasca si chiar sa creeze aici un hub pentru regiune.
Wall-Street: Cum arata structura grupului Cocoon? Din ce stiu, echipa romaneasca se ocupa de client service si aveti un hub de creatie in Praga.
Mick Cassell: Cea mai mare parte a serviciilor noastre sunt localizate in Praga, dar intregul grup nu inseamna numai Praga, Moscova si Romania. Avem o agentie sora in Haga, in Olanda, asa ca suntem prezenti in inteaga Europa. Dar suntem impartiti pe doua regiuni: businessul din Europa de Vest e condus din Olanda, iar businessul din Europa de Est include Praga, Moscova si Bucuresti. La Praga avem cea mai mare parte a designerilor nostri, dar si cea mai mare parte a strategilor.
Simona (Straut, managing director Cocoon Bucuresti – n.r.) si echipa ei nu sunt vazuti doar ca project manageri. Ei lucreaza cu clientul si incep procesul strategic prin a intelege care sunt nevoile brandului astfel incat sa putem livra cel mai bun rezultat posibil.
In functie de ritmul in care vom creste, vom schimba acest model. Vom avea probabil in continuare un hub de expertiza la Praga, dar am putea avea echipe mai mari de strategie si creatie la Moscova si Bucuresti. De fapt, in acest moment ne gandim la dezvoltarea unei echipe separate in Moscova. Inca nu este cazul pentru Bucuresti.
Wall-Street: Biroul din Bucuresti lucreaza pentru niste clienti internationali precum Danone si Starbev. Sunt clienti de retea?
Mick Cassell: Cateodata sunt clienti de retea, ce facem cu ei la Bucuresti