Uniunea Profesională a Administratorilor Arad a început cursul de administrator de condominiu, a doua serie din acest an, care se derulează, timp de două săptămâni, în această lună.
Ladislau Heveşi, preşedintele Uniunii Profesionale a Administratorilor Arad, a precizat că au existat foarte multe cereri, însă, din cauză că locurile sunt limitate unele persoane au fost amânate pentru seriile următoare.
La curs s-au înscris atât persoane cu studii medii cât şi persoane cu studii superioare.
„A început a doua serie din acest an a cursului pentru administratori. Este o şansă pentru aceste persoane de a se perfecţiona şi de a-şi găsi un job care le oferă un venit stabil. Până acum, procentul de promovabilitate la examenul de atestare, care se susţine la Primăria municipiului Arad, a fost foarte bun, un procent de 96 la sută dintre absolvenţii cursului fiind atestaţi”, a precizat Ladislau Heveşi.
Curicula care se predă la cursurile pentru administratori cuprinde legislaţia necesară administrării unui condominiu, mai precis legislaţia privind organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, reglementări financiar contabile, prevederi ale Codului Muncii şi ale Codului Fiscal.
După absolvirea cursului, absolvenţii trebuie să se prezinte la Primăria municipiului Arad pentru susţinerea examenului de atestat.
Examenul de atestat se susţine în cadrul Primăriei municipiului Arad. Atestatul de administrator de imobile se eliberează pentru o perioadă nedeterminată şi este valabil pe tot teritoriul României. Dosarul pentru examenul de atestat cuprinde: cerere de atestare, curriculum vitae, copii legalizate după actele de stare civilă (certificat naştere, certificat căsătorie), copie xerox după actul de identitate, copii legalizate după actele de studii (minim diploma de bacalaureat, certificat de cazier judiciar (eliberat pentru atestar