În mandatul de doi ani de zile al lui Thierry Millet (foto) în fruntea Orange România, operatorul şi-a păstrat poziţia de lider de piaţă din punctul de vedere al numărului de clienţi şi al veniturilor în faţa rivalilor de la Vodafone şi Cosmote, arată o comparaţie a indicatorilor celor trei companii în perioada aprilie 2009-martie 2011, singura pentru care există date comparabile.
Orange a rămas numărul unu pe piaţă din punctul de vedere al numărului de clienţi în intervalul menţionat, distanţa faţă de al doilea clasat fiind dublă la finele lunii martie 2011 faţă de luna martie 2009. Din punctul de vedere al veniturilor, distanţa Orange faţă de Vodafone a fost de 107 mil. euro la finele perioadei aprilie 2009-martie 2010 şi de 122,4 mil. euro la finele perioadei aprilie 2010-martie 2011.
Un semn de întrebare rămâne însă în legătură cu evoluţia unui alt indicator-cheie în evaluarea performanţei lui Millet, respectiv profitul Orange. Singurele comentarii făcute de France Telecom despre profitul operaţional (EBITDA) al Orange România în anul 2010 au fost că acesta a scăzut cu 55 mil. euro. În perioada aprilie 2010-martie 2011 Vodafone România a avut un profit operaţional de 305,6 mil. euro. În 2009 profitul net al Vodafone România (244 mil. euro) s-a apropiat puternic de cel al Orange (270 mil. euro), potrivit datelor de la Finanţe.
În 2008 Orange a avut un câştig net de 437 mil. euro, faţă de cel de 306 mil. euro al Vodafone. Potrivit datelor publicate în 2009 de Orange în Monitorul Oficial, Thierry Millet avea un mandat de 2 ani în funcţia de CEO al Orange, care expira la data de 9 iulie 2011. După ce va pleca din România, Millet va prelua dezvoltarea unui departament considerat strategic de France Telecom, plăţile mobile. Adrian Seceleanu
În mandatul de doi ani de zile al lui Thierry Millet (foto) în fruntea Orange România, operatorul şi-a pă