Metro Cash&Carry România, cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de 1,13 mld. euro anul trecut, are un nou director cumpărări produse nealimentare, Michael Kaiser, cu o experienţă de mai bine de un deceniu în cadrul grupului Metro. Kaiser îl înlocuieşte astfel pe Laurenţiu Petre, care a fost numit manager regional produse nealimentare pentru Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România, Moldova, Bulgaria, Serbia.
Kaiser a început să lucreze în cadrul Metro Group - din care face parte şi Metro Cash&Carry România - în aprilie 1998. Un an mai târziu, în iulie 1999, el devine manager marketing sortimente produse nealimentare în cadrul Metro Cash&Carry Germania. Ulterior a ocupat poziţii precum manager categorie produse nealimentare, şef departament mercantizare în cadrul Metro Cash & Carry Internaţional, director cumpărări produse nealimentare Metro Cash & Carry Ucraina.
Ultima funcţie ocupată înainte de a veni în România, din noiembrie 2009, a fost cea de director management ofertă în cadrul Metro Cash&Carry. Pe piaţa din România grupul german este prezent cu Metro Cash&Carry România şi cu Real Hypermarket.
Metro Cash&Carry România, cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de 1,13 mld. euro anul trecut, are un nou director cumpărări produse nealimentare, Michael Kaiser, cu o experienţă de mai bine de un deceniu în cadrul grupului Metro. Kaiser îl înlocuieşte astfel pe Laurenţiu Petre, care a fost numit manager regional produse nealimentare pentru Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România, Moldova, Bulgaria, Serbia.
Kaiser a început să lucreze în cadrul Metro Group - din care face parte şi Metro Cash&Carry România - în aprilie 1998. Un an mai târziu, în iulie 1999, el devine manager marketing sortimente produse nealimentare în cadrul Metro Cash&Carry Germania. Ulterior a ocupat poziţii precum manager categorie produse neali