Aproximativ 800 de clienti au apelat la publicitate pe canalele romanesti de televiziune, in perioada 1 ianuarie-10 mai a.c., potrivit unei analize Forbes Romania. Aceasta arata, insa, ca cea mai mare parte sunt clienti ocazionali, iar 20 de multinationale si corporatii au obtinut aproape jumatate (47%) din volumul total de puncte de audienta - gross rating points/GRP, moneda de schimb in publicitatea TV - livrat de statii.
Analiza Forbes arata, intre altele, ca:
dintre cele 20 de mari companii, doar doua sunt romanesti - Adevarul SA si European Drinks. Aceasta din urma s-a promovat doar pe posturile fratilor Micula, proprietarii companiei.dintre aceleasi 20 de comapnii, 15 au inregistrat pe Pro TV cele mai mari volume de puncte de audienta. Aproape 20% din volumul total de GRP-uri al Procter&Gamble a fost obtinut pe Pro TV (14,3% pe Antena 1), iar aproape jumatate din expunerea Cosmote a fost realizata tot la Pro TV.Acasa TV a fost prima optiune pentru Reckitt Benckiser si Henkel, Mars a consumat cel mai mult la Kanal D, Mars - la Antena 1.Citeste analiza completa a Forbes Romania aici Aproximativ 800 de clienti au apelat la publicitate pe canalele romanesti de televiziune, in perioada 1 ianuarie-10 mai a.c., potrivit unei analize Forbes Romania. Aceasta arata, insa, ca cea mai mare parte sunt clienti ocazionali, iar 20 de multinationale si corporatii au obtinut aproape jumatate (47%) din volumul total de puncte de audienta - gross rating points/GRP, moneda de schimb in publicitatea TV - livrat de statii.
Analiza Forbes arata, intre altele, ca:
dintre cele 20 de mari companii, doar doua sunt romanesti - Adevarul SA si European Drinks. Aceasta din urma s-a promovat doar pe posturile fratilor Micula, proprietarii companiei.dintre aceleasi 20 de comapnii, 15 au inregistrat pe Pro TV cele mai mari volume de puncte de audienta. Aproape 20%