Raiffeisen Leasing, un jucător de top zece în industria leasingului financiar, încearcă să câştige teren pe segmentul transportatorilor, venind cu o ofertă de finanţare prin care oferă trei luni de graţie la plata principalului, dar şi o dobândă preferenţială pentru camioanele de peste 3,5 tone.
"Clienţii beneficiază de gratuitate la asigurarea Casco în primele trei luni ale contractului şi trei luni de graţie la plata capitalului. Cele trei luni de graţie la plata capitalului sunt stabilite de către client. În aceste luni, clientul achită doar dobânda, nu şi rata de capital", spun reprezentanţii Raiffeisen Leasing.
Compania percepe o taxă de management de 1,4% din preţul de achiziţie fără TVA. Dobânda este calculată în funcţie de indicatorul Euribor la 3 luni plus o marjă de 6,4 puncte procentuale pentru autovehiculele noi şi de 7,4 puncte la autovehiculele rulate.
Raiffeisen Leasing, un jucător de top zece în industria leasingului financiar, încearcă să câştige teren pe segmentul transportatorilor, venind cu o ofertă de finanţare prin care oferă trei luni de graţie la plata principalului, dar şi o dobândă preferenţială pentru camioanele de peste 3,5 tone.
"Clienţii beneficiază de gratuitate la asigurarea Casco în primele trei luni ale contractului şi trei luni de graţie la plata capitalului. Cele trei luni de graţie la plata capitalului sunt stabilite de către client. În aceste luni, clientul achită doar dobânda, nu şi rata de capital", spun reprezentanţii Raiffeisen Leasing.
Compania percepe o taxă de management de 1,4% din preţul de achiziţie fără TVA. Dobânda este calculată în funcţie de indicatorul Euribor la 3 luni plus o marjă de 6,4 puncte procentuale pentru autovehiculele noi şi de 7,4 puncte la autovehiculele rulate.