Bugetele alocate de companii pentru publicitatea online au crescut cu 36% anul trecut comparativ cu 2009, până la 24 mil. euro, potrivit unei estimări a agenţiei HyperActive. Companiile din domeniul telecom sunt investitorii numărul 1 în advertisingul digital, atât în 2009, cât şi în 2010, urmate de domeniul bancar şi automotive, a declarat Alex Vişa, Managing, Partner HyperActive.
Potrivit aceleiaşi surse, în 2010 valoarea totală a pieţei de marketing digital în România a fost între 36 şi 38 milioane de euro. "Pentru acest an ne aşteptăm la o creştere cu 20% a pieţei de digital marketing din România şi estimăm că investiţiile în publicitatea digitală vor reprezenta 11% din totalul bugetelor media", a estimat Vişa.
Potrivit unui alt studiu, realizat de IAB România şi PricewaterhouseCoopers România, piaţa locală de publicitate online a crescut în 2010 cu 32%, la 86 mil. lei (20,4 mil. euro).
Bugetele alocate de companii pentru publicitatea online au crescut cu 36% anul trecut comparativ cu 2009, până la 24 mil. euro, potrivit unei estimări a agenţiei HyperActive. Companiile din domeniul telecom sunt investitorii numărul 1 în advertisingul digital, atât în 2009, cât şi în 2010, urmate de domeniul bancar şi automotive, a declarat Alex Vişa, Managing, Partner HyperActive.
Potrivit aceleiaşi surse, în 2010 valoarea totală a pieţei de marketing digital în România a fost între 36 şi 38 milioane de euro. "Pentru acest an ne aşteptăm la o creştere cu 20% a pieţei de digital marketing din România şi estimăm că investiţiile în publicitatea digitală vor reprezenta 11% din totalul bugetelor media", a estimat Vişa.
Potrivit unui alt studiu, realizat de IAB România şi PricewaterhouseCoopers România, piaţa locală de publicitate online a crescut în 2010 cu 32%, la 86 mil. lei (20,4 mil. euro).