Furnizorul de apă este dispus să modernizeze reţeaua la două scări de bloc, iar societatea de termoficare organizează o tombolă cu premii de 10.000 de lei.
Este pentru prima dată în Botoşani când furnizorii de utilităţi apelează la astfel de trucuri pentru a-i face pe clienţii rău-platnici să-şi achite restanţele. Până acum, doar operatorii de cablu TV sau telefonie mai organizau concursuri de acest gen.
O idee inedită au avut-o cei de la societatea de termoficare. Ei au organizat un concurs în toată regula cu scopul declarat de a creşte încasările în lunile de vară. Modern Calor oferă prin tragere la sorţi premii de 10.000 de lei, constând în aparatură electrocasnică botoşănenilor care dovedesc că nu au niciun leu restanţă la căldură.
LCD de la Modern Calor
Mai mult, chiar şi cei care au centrale proprii pe gaz pot participa la tombolă. Condiţia este să-şi fi plătit cota parte din cheltuielile comune la termoficare de pe casa scării sau subsolul blocului.
„Prin această tombolă sperăm să stimulăm încasările la unitate. Clienţii care au contract direct cu noi vor primi pe lângă factură şi un talon de participare la tombolă, iar ceilalţi, inclusiv propietarii de centrale, pot solicita talonul de la centrele noastre de încasare sau asociaţiile de proprietari. Concursul se va desfăşura pe o perioadă de trei luni, cu trei extrageri, pe data de 15 ale fiecărei luni“, a explicat Ioan Diaconu, directorul de la Modern Calor.
Marele premiu al tombolei organizate de societatea de termoficare este un televizor LCD de ultimă generaţie, cu diagonala de 81 de centimetri. Vor mai fi puse în joc 100 de premii printre care şi câteva zeci de aparate electrocasnice. În schimb, Apa NovaServ a găsit o altă modalitate de a-i determina pe clienţi să-şi plătească facturile. Operatorul de apă este dispus să modernizeze pe propria c