STEFANEL aduce la PALAS Iasi noul concept de magazin, care se implementeaza progresiv în reteaua celebrului retailer de fashion din întreaga lume. Desfasurat pe o suprafata de peste 150 mp, modernul magazin STEFANEL - situat pe PALAS SHOPPING STREET - este dedicat colectiilor vestimentare rafinate, atat pentru femei, cat si pentru barbati.
Despre STEFANEL
Tricotajele reprezinta punctul de plecare si, deopotriva, numitorul comun al tuturor liniilor vestimentare STEFANEL înca din 1959, cand Carlo Stefanel a întemeiat brandul. In 1987, STEFANEL a devenit un mare grup industrial de moda si a diversificat productia de tricotaje prin adaugarea hainelor prêt-à-porter, sport, a jeansilor si, ulterior, a îmbracamintei stil casual sic si a accesoriilor.
Rafinatul brand international se afla într-un proces de repozitionare, noul concept de magazin reprezentand instrumentul de comunicare prin excelenta a identitatii marcii STEFANEL. Din acest motiv, STEFANEL a încredintat arhitectilor de la studioul de arhitectura "Sybarite" din Londra crearea unui concept care sa reflecte imaginea si valorile marcii: senzualitate, pozitivism, armonie si modernism.
Arhitectii englezi au gandit un spatiu de vanzare armonios, contemporan, bogat în cromatica si texturi, cu un design futurist, care îmbina traditia cu modernul. Vitrinele minimaliste si iluminatul completeaza ambianta, iar mobilierul modular permite conceptului sa se adapteze nevoilor viitoare si sa evolueze în acelasi timp cu STEFANEL.
Pana la finele anului viitor, noul concept STEFANEL va fi implementat în toate cele 580 de magazine pe care le detine în 30 de tari.
Despre PALAS
PALAS, dezvoltat de compania Iulius Group în Iasi, introduce conceptul "lifestyle center" pe piata de "mixed-use developments" din Romania. Acesta este un centru multifunctional cu caracter