După doi ani de criză în care puţini s-au mai gândit şi la vacanţă, românii îşi fac din nou curaj să plece în călătorie. Agenţii de turism şi cei care vând asigurări sau produse pentru voiaj spun că "dezgheţul" le ajută afacerile. Pentru unele firme, vânzările în această perioadă sunt şi cu 30% mai mari.
Patru milioane de români vor pleca anul acesta cel puţin câteva zile în vacanţă, susţin agenţiile de turism. Cu un buget mediu de 1.000 de lei de persoană, cei mai mulţi vor alege o destinaţie din ţară. Aproximativ un milion de oameni vor trece însă graniţa.
Vacanţa cu maşina aduce încasări şi asiguratorilor. Şi asta pentru că românii care au renunţat la asigurarea facultativă se văd nevoiţi să încheie noi poliţe, măcar pe perioada verii.
La pachet cu biletele de vacanţă se vând şi asigurările de calatorie. Unele companii au avut o creştere a încasărilor de până la 33% în primele luni din an.
În afară de cele medicale, se vând foarte bine poliţele care ţin de factori externi cum sunt vremea nefavorabilă sau grevele transportatorilor. Iar astfel de situaţii au fost frecvente în ultimele luni. Pentru o asigurare de călătorie de 8 zile veţi plăti în medie 60 de lei, iar pentru o lună, trebuie să puneţi deoparte 130 de lei.
După doi ani de criză în care puţini s-au mai gândit şi la vacanţă, românii îşi fac din nou curaj să plece în călătorie. Agenţii de turism şi cei care vând asigurări sau produse pentru voiaj spun că "dezgheţul" le ajută afacerile. Pentru unele firme, vânzările în această perioadă sunt şi cu 30% mai mari.
Patru milioane de români vor pleca anul acesta cel puţin câteva zile în vacanţă, susţin agenţiile de turism. Cu un buget mediu de 1.000 de lei de persoană, cei mai mulţi vor alege o destinaţie din ţară. Aproximativ un milion de oameni vor trece însă graniţa.
Vacanţa cu maşina aduce încasări şi asiguratorilor. Şi