Pe pagina oficială a Ministerului Turismului au fost postate trei spoturi care fac reclamă României şi care vor rula la CNN, Euronews şi Eurosport, în cadrul campaniei de promovare a turismului românesc. Spoturile, care vorbesc despre frumuseţile naturii şi culturii în România, vor fi difuzate timp de 12 luni la cele trei televiziuni internaţionale.
Primul dintre videoclipuri are 30 de secunde şi face o prezentare generală a României. Celelalte două vorbesc despre turismul în natură şi despre cel cultural şi durează câte 20 de secunde fiecare. "Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi "sănătoasă", o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", se arată în comunicatul publicat pe site-ul Ministerului Turismului.
Valoarea totală a campaniei de promovare se ridică aproape cinci milioane de euro, mai exact la 4.960.000 de euro, cu TVA, bani provenind din fonduri europene nerambursabile.
Pe pagina oficială a Ministerului Turismului au fost postate trei spoturi care fac reclamă României şi care vor rula la CNN, Euronews şi Eurosport, în cadrul campaniei de promovare a turismului românesc. Spoturile, care vorbesc despre frumuseţile naturii şi culturii în România, vor fi difuzate timp de 12 luni la cele trei televiziuni internaţionale.
Primul dintre videoclipuri are 30 de secunde şi face o prezentare generală a României. Celelalte două vorbesc despre turismul în natură şi despre cel cultural şi durează câte 20 de secunde fiecare. "Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, ava