Compania Natională de Căi Ferate "CFR" SA informează că în această dimineaţă, persoane necunoscute au furat linia de contact între staţiile Brăneşti şi Fundulea.
Până la remedierea în totalitate a defecţiunii şi repunerea liniei de contact sub tensiune, traficul feroviar se realizează cu tracţiune diesel pe un singur fir, între staţiile Brăneşti - Fundulea.
Primul tren care şi-a reluat circulaţia a fost R 681 Bucureşti Nord - Constanţa, la ora 10.26, urmând ca şi celelalte 4 trenuri care au fost oprite în staţiile adiacente şă-şi reaia traficul pe rând, cu tracţiune diesel:
- P 8031 care circulă pe relaţia Bucureşti Obor - Feteşti
- P 8022 care circulă pe relaţia Călăraşi Sud - Bucureşti Obor
- P 8034 care ciurculă pe relaţia Feteşti - Bucureşti Obor
- R 682 care circulă pe relaţia Constanţa - Bucureşti Nord
Echipele speciale de intervenţie desfăşoară în continuare operaţiuni de remediere a defecţiunii la linia de contact, astfel încât în scurt timp trenurile să poată circula în zona respectivă în condiţii normale.
C.P. Compania Natională de Căi Ferate "CFR" SA informează că în această dimineaţă, persoane necunoscute au furat linia de contact între staţiile Brăneşti şi Fundulea.
Până la remedierea în totalitate a defecţiunii şi repunerea liniei de contact sub tensiune, traficul feroviar se realizează cu tracţiune diesel pe un singur fir, între staţiile Brăneşti - Fundulea.
Primul tren care şi-a reluat circulaţia a fost R 681 Bucureşti Nord - Constanţa, la ora 10.26, urmând ca şi celelalte 4 trenuri care au fost oprite în staţiile adiacente şă-şi reaia traficul pe rând, cu tracţiune diesel:
- P 8031 care circulă pe relaţia Bucureşti Obor - Feteşti
- P 8022 care circulă pe relaţia Călăraşi Sud - Bucureşti Obor
- P 8034 care ciurculă pe relaţia Feteşti - Bucureşti Obor
- R 682 care cir