Foto: Thinkstock În volumul „Cum să livrezi fericire” (Editura Publica), Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.
Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine. Volumul, scris cu stil total neconvenţional l-a făcut pe Chip Conley, autor al cărţii „Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow” să scrie: „Tony Hsieh e un tip isteţ. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenţi şi mai preocupaţi lideri de afaceri ai epocii moderne. Această carte pătrunzătoare nu e doar o lectură plăcută. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creează în acelaşi timp valoare şi fericire.”
Foto: Thinkstock În volumul „Cum să livrezi fericire” (Editura Publica), Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.
Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine. Volumul, scris cu stil total neconvenţional l-a făcut pe Chip Conley, autor al cărţii „Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow” să scrie: „Tony Hsieh e un tip isteţ. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenţi şi mai preocupaţ