3 iunie este sărbătorită la nivel naţional în SUA ca "Ziua naţională a gogoşilor", o dovadă a pasiunii americanilor pentru delicioasele inele aurii. Sărbătoarea a fost înfiinţată în onoarea voluntarelor din Armata Salvării, care au servit gogoşi militarilor care au luptat în Primul Război Mondial, scrie Huffington Post.
Sally Levitt Steinbert, autoarea lucrării "Cartea Gogoşilor", apreciază că americanii mănâncă anual 10 miliarde de gogoşi. Pentru a sărbători această "pasiune gastronomică naţională", în fiecare an, pe 3 iunie, lanţuri cunoscute de gogoşerii precum Dunkin' Donuts, Krispy Kreme şi LaMar' dăruiesc gratuit faimoasele inele aurii pe parcursul întregii zile.
Fiecare unitate care vinde gogoşi în SUA are un profit săptămânal cuprins între 700 şi 1.000 de dolari. Potrivit unei statistici, în topul preferinţelor americanilor, se află gogoşile asorate (47%), în vreme ce 31% dintre consumatori preferă gogoşile dospite, iar 9% pe cele cu gem sau cu gaură.
3 iunie este sărbătorită la nivel naţional în SUA ca "Ziua naţională a gogoşilor", o dovadă a pasiunii americanilor pentru delicioasele inele aurii. Sărbătoarea a fost înfiinţată în onoarea voluntarelor din Armata Salvării, care au servit gogoşi militarilor care au luptat în Primul Război Mondial, scrie Huffington Post.
Sally Levitt Steinbert, autoarea lucrării "Cartea Gogoşilor", apreciază că americanii mănâncă anual 10 miliarde de gogoşi. Pentru a sărbători această "pasiune gastronomică naţională", în fiecare an, pe 3 iunie, lanţuri cunoscute de gogoşerii precum Dunkin' Donuts, Krispy Kreme şi LaMar' dăruiesc gratuit faimoasele inele aurii pe parcursul întregii zile.
Fiecare unitate care vinde gogoşi în SUA are un profit săptămânal cuprins între 700 şi 1.000 de dolari. Potrivit unei statistici, în topul preferinţelor americanilor, se află gogoşile asorate (47%), în vreme ce 31% di