Gabriella Pascaru Bisi este creatoarea brandului cultural “Romania Mon Amour\", manifestare care, anul acesta, va ajunge la cea de-a doua ediţie. Românca şi-a propus ca prin intermediul firmei sale de publicitate să schimbe imaginea ţării. Un alt proiect la care lucrează va da o nouă înfăţişare turismului şi se va adresa, în special, clienţilor de top.
Românca are 44 de ani, iar experienţa ei italiană a început în 1993, la scurt timp de la terminarea Conservatorului.
"La acea vreme, Italia mi-a dat impresia că este o ţară a tuturor posibilităţilor, mai ales din punct de vedere profesional. O vedeam ca un soi de paradis, mai ales că veneam dintr-o societate, imediat după revoluţie, după căderea comunismului, care nu dădea semne de schimbare, mai ales a mentalităţii. Lucrurile nu s-au schimbat foarte mult de atunci. Tot atunci, Italia avea altă imagine despre români şi despre România, o imagine oricum mai pozitivă. Astăzi, lucrurile s-au schimbat şi de când am revenit în Italia, una dintre ideile mele fixe a fost să arăt faţa frumoasă a noastră şi valoarea culturii româneşti."
Câţiva ani mai târziu, Gabriella Pascaru s-a reîntors în România şi a fondat o agenţie de publicitate."Companii precum Oriflame sau persoane publice cum ar fi Monica Tatoiu s-au numărat printre clienţii agenţiei mele. Nu au lipsit campanii de publicitate pentru instituţii de stat sau ambasade, cum au fost cele ale Braziliei şi Peru. A fost enorm de multă muncă şi multe sacrificii. Vacanţele sau weekendurile nu prea au existat. Era o muncă continuă. Într-un an mi s-a întâmplat să nu am timp nici măcar de cumpărăturile sau pregătirile de Crăciun. Am avut şi parteneri italieni, printre care, cu mare satisfacţie, pot menţiona grupul FIAT. Agenţia a primit în acea perioadă multe diplome de excelenţă, din partea multor instituţii."
În 2007, românca a decis s