In timp ce unii se pregatesc sa puna cruce blogosferei aducatoare de bani, altii lanseaza campanii de promovare desfasurate exclusiv prin aceste mijloace de comunicare. Si nu o companie mica face asta, ci o banca din Top5.
Astfel, dupa ce bloggerii au lansat o adevarata dezbatere pe marginea viitorului acestei forme de comunicare, in urma publicarii, de catre agentia HyperActive, a studiului Digital FactBook, BCR arunca acum premii de mii de euro in promovarea pe bloguri a unui produs nou, respectiv, un credit de refinantare.
Studiul Digital FactBook arata decaderea advertisingului si a comunicarii prin intermediul blogurilor, pentru ca cititorii isi vor diminua increderea in mesajele transmise de acestia. Afirmatia din raport a starnit reactii din partea celor care fac din aceasta activitate, singura sursa de venit.
Cristian China-Birta, detinatorul chinezu.eu, a lansat luni "Blogal Initiative", prin care vrea sa puna umarul la dezvoltarea blogosferei locale si sa "profesionalizeze" ocupatia.
Profesionalizarea ocupatiei de blogger
"Scopul nostru este de a strange in jurul acestei initiative bloggeri care vor sa se profesionalizeze si care vor sa se implice in dezvoltarea pietei locale in care ei activeaza", Birta.
In descrierea proiectului, Chinezu precizeaza ca Blogal Initiative nu este o agentie, dar isi propune incheierea de parteneriate cu astfel de companii "tocmai pentru a ajuta agentiile sa dovedeasca clientilor ca social media livreaza rezultate".
De asemenea, initiativa isi propune sa promoveze social media in randul companiilor/brandurilor, "in special in cele din tara, prin derularea unor campanii test si prin explicarea beneficiilor unor astfel de campanii pentru compania/brandul respectiv".
In acelasi timp, initiatorii aceluiasi proiect sustin ca vor promova blo