Din toamnă, televiziunea din Pache Protopopescu aduce pe sticlă formatul internaţional \"The Voice\". Sursa: SHUTTERSTOCK
Pro TV porneşte în căutarea "Vocii României". Postul a achiziţionat de la Talpa Distribution drepturile pentru "The Voice", un concurs de interpretare ce-şi propune să găsească voci speciale.
Creat de John de Mol, show-ul s-a difuzat până acum în Olanda, SUA şi Ucraina, cu milioane de fani şi audienţe record. Formatul a mai fost vândut în peste 20 de ţări din Europa şi America Latină şi va fi difuzat în Anglia, Franţa, Spania, Portugalia, Polonia, Turcia, Danemarca, Finlanda şi mai multe ţări din America de Sud.
În competiţia ce va avea startul în această toamnă pot intra de la oameni simpli până la profesionişti. Ei vor lupta pentru şansa de a fi antrenaţi de cei mai buni în domeniu, dar şi pentru un consistent premiu în bani.
Juriul va fi format din patru vedete, iar fiecare membru va avea o echipă alcătuită din 12 concurenţi. Dacă la audiţii toţi juraţii vor dori aceeaşi voce, concurentul va trebui să aleagă.
Difuzat de NBC, "The Voice" se află la primul sezon în SUA şi-i are în juriu pe Christina Aguillera, Cee Lo Green, Adam Levine şi Blake Shelton.
Producătorul "The Voice" la PRO TV este Mona Segall. Aceasta a vorbit pentru EVZ despre cum v-a arăta producţia în România.
Evenimentul zilei: De ce "The Voice"?
Mona Segall: "The Voice" este cel mai nou şi mai în vogă format al momentului. Este o nouă etapă în ceea ce priveşte showurile de talent. Vocea este tot ceea ce contează!
O altă noutate este legată de structura show-ului. Există trei etape: etapa audiţiilor ("blind audition") – când fiecare jurat îşi formează propria echipă alegând concurenţii doar în funcţie de voce, fără să-i vadă, - etapa duelurilor ("the battles") – fiecare jurat desem