Cristina Elena Bâtlan, 37 de ani, directorul de creaţie şi unul dintre acţionarii producătorului local de pantofi, genţi şi accesorii Musette, este prezentă de aproape 20 de ani în businessul românesc.
Revista Business Magazin a premiat-o recent pe Cristina Bâtlan cu premiul pentru antreprenoriat. Business Magazin i-a premiat săptămâna trecută pe cei mai de succes tineri manageri din România şi a lansat a şasea ediţie a catalogului 100 tineri manageri de top.
Cristina Bâtlan avea 18 ani şi era studentă la Facultatea de Drept când a decis să îşi deschidă propria companie. Nu lucrase niciodată înainte, a fost mereu propria ei şefă. Între timp a hotărât să abandoneze studiile universitare pentru a-şi concentra atenţia asupra companiei care astăzi este prezentă în unele dintre cele mai importante capitale ale modei şi care a avut anul trecut venituri de 5,6 mil. euro.
Cristina Elena Bâtlan, sau doamna "Musette", a început iniţial un business cu ţesături, pe care l-a dezvoltat sub brandul Musette timp de aproape un deceniu. În 2000 însă familia Bâtlan decide să deschidă o fabrică şi după cum spune chiar ea, să treacă la o nouă etapă. Acum Musette deţine două fabrici, unde produce circa 40.000 de perechi de pantofi şi 25.000 de genţi per colecţie, în condiţiile în care există două colecţii de bază şi două colecţii pronto-moda (cu un număr redus de produse) pe an, precum şi colecţii pentru evenimente speciale.
Produsele realizate în România, Musette le vinde atât pe piaţa locală cât şi în străinătate. Iniţial la New York la finalul anului trecut, Musette a ajuns în Luxemburg - statul cu al doilea cel mai mare PIB per capita la nivel mondial după Qatar -, în Ungaria la Budapesta cu două magazine şi în Israel. Toate cele patru magazine au fost deschise în sistem de franciză.
Ele s-au adăugat celor două magazine proprii din Bulgaria şi celui în fr