Inchirierea de solutii software printr-un sistem similar leasing-ului operational si specializarea oamenilor de vanzari pe domenii de activitate, sunt doua dintre solutiile prin care furnizorul de software Wizrom a reusit sa-si creasca afacerile, chiar si intr-o perioada in care clientii au stat "cu lupa" pe cheltuieli.
Dupa o scadere a afacerilor de 17% in 2009, insotita insa de o dublare a profitului pana la 420.000 euro, Wizrom Software a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in crestere cu 33%, pana la nivelul de 5,9 milioane euro. Tendinta s-a mentinut si in primul trimestru al acestui an, cand afacerile companiei au crescut cu 6,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la suma de 1,5 milioane euro.
Adaptarea produsului la noile cerinte de pe piata a fost primul pas facut de companie pentru a raspunde unor clienti care vor sa cheltuie cat mai putin. Adrian Bodomoiu (foto), directorul general al Wizrom Software spune ca, pentru a face fata unei piete in care companiile cliente nu mai dispuneau de aceleasi bugete ca in trecut, a adus pe piata produse altenative, creand astfel noi tipuri de solutii pentru afacerile clientilor.
"Firmelor le era din ce in ce mai greu sa investeasca, sa achizitioneze si sa plateasca un pret integral al solutiei, fie ca era vorba de partea de software, fie ca era vorba de partea de infrastructura, si atunci am investit foarte mult in zona de Software as a Service (SaaS), de cloud-computing, si am pregatit solutii cloud-computing ready", a declarat Bodomoiu pentru DailyBusiness.ro.
Totodata, acesta spune ca foarte multe companii cliente si-au reorganizat business-urile si eficientizarea a devenit cuvantul de ordine in orice birou. "Acum tendinta este sa-si eficientizeze resursele pe care le au, care le-au ramas, nu sa-si mai ia altele noi, dar sa le eficientizeze pe cele existente,