Locul de munca, la fel ca orice comunitate, aduna laolalta o multime de oameni cu diferite personalitati. Pe langa colegii cu care te intelegi si cu care este usor sa comunici, vei intalni si persoane dificile. Spre deosebire de alte situatii, aceasta este una in care oricine trebuie sa invete sa coopereze chiar si cu cele mai dificile persoane.
Mai jos iti prezentam cele mai comune cinci tipuri de persoane dificile pe care le poti intalni la locul de munca si moduri in care te poti intelege cu ele.
Cea care vorbeste mult prea mult
De cele mai multe ori nu este o persoana rau intentionata. Este prietenoasa si ar vrea sa imparta cu tine toate gandurile si secretele ei, absolut toate. Nu vrea sa faca rau nimanui, insa vorbaria ei continua iti fura din concentrarea asupra muncii.
Pentru a reusi sa inlaturi problema, nu incerca sa apelezi la insulte. Mai degraba, da vina pe tine. Spune-i colegei sau colegului respectiv ca ai deseori probleme de concentrare asupra muncii cand incerci sa asculti povestile lui/ei incantatoare. Esti dispus sa o asculti cu orice alta ocazie, insa nu in timp ce lucrezi. Si daca iti place cu adevarat, o poti invita la o cafea.
Barfitoarea
Da impresia ca stie tot despre oricine. Si nu o satisface doar asta, trebuie sa impartaseasca informatiile si cu ceilalti. Chiar daca uneori este indicat sa mai asculti o barfa, doua pentru a afla vesti care nu se transmit pe cale oficiala, de cele mai multe ori iti poate dauna.
Problema cea mai mare cu barfele este aceea ca sunt sau nu sunt adevarate. Iar in cazul in care incearca sa iti povesteasca lucruri cu adevarat personale ale colegilor, schimba subiectul sau spune-i ca nu ti se pare potrivit sa discuti problemele altora.
Cea care se plange mereu
La toate locurile de munca, vei gasi cu siguranta o pe