În acest moment, şantierul Autostrăzii Transilvania este blocat. Practic, între Gilău şi Câmpia Turzii, tronsonul nu a fost finalizat, deşi a fost inaugurat cu mare fast de premierul Emil Boc. Cei 42 de kilometri, pentru care s-a tăiat panglica în decembrie 2009, nu sunt chiar gata, întrucât există o serie de probleme la capetele de tronson. În timp ce Ministerul Transporturilor a cerut remedierea acestor aspecte, cei de la Bechtel vor banii, motivând că se apucă serios la lucrări pe porţiunea Suplacu de Barcău - Borş. În noiembrie 2010 au mai fost finalizaţi alti zece kilometri între Turda şi Câmpia Turzii.
Multă cerneală a curs pe marginea unuia dintre cele mai păguboase contracte ale Ministerului Transporturilor. Deşi nu se lucrează, costurile au crescut incredibil de mult. Astfel, în 2009 s-a refăcut o bună parte din proiect. Guvernanţii au avut ideea să sacrifice o parte din câmpul petrolier de la Suplacu de Barcău pentru ca autostrada să ajungă şi în Ungaria. Soluţia pentru care s-a optat a fost construirea unui viaduct care să traverseze zona de sonde şi care ne va costa nu mai puţin de 250 de milioane de euro. Bani de la buget.
Surse din CNADNR au confirmat că primul studiu ocolea sondele de petrol şi, implicit, milioanele de euro.
În acest moment, şantierul Autostrăzii Transilvania este blocat. Practic, între Gilău şi Câmpia Turzii, tronsonul nu a fost finalizat, deşi a fost inaugurat cu mare fast de premierul Emil Boc. Cei 42 de kilometri, pentru care s-a tăiat panglica în decembrie 2009, nu sunt chiar gata, întrucât există o serie de probleme la capetele de tronson. În timp ce Ministerul Transporturilor a cerut remedierea acestor aspecte, cei de la Bechtel vor banii, motivând că se apucă serios la lucrări pe porţiunea Suplacu de Barcău - Borş. În noiembrie 2010 au mai fost finalizaţi alti zece kilometri între Turda şi Câmpia T