Reprezentanţii E.ON Moldova spun că se fac lucrări pentru remedierea avariilor apărute la reţeaua electrică a oraşului.
Indiferent de cartierul în care locuieşte, orice bârlădean s-a confruntat în ultimele două săptămâni cu o cădere de curent. De câteva ori, sistările au acaparat întreg oraşul, spre disperarea locuitorilor care au stat fără energie şi câte două ore.
Toate acestea s-au întâmplat fară ca firma care se ocupă cu furnizarea energiei, E.ON Moldova Distribuţie, să avertizeze populaţia că va rămâne fără curent electric. De altfel, linia telefonică a companiei a fost luată cu asalt în această perioadă de bârlădenii nemulţumiţi de calitatea slabă a serviciilor.
„Au un preţ la energie de te doare capul“
„Mi se pare bătaie de joc modul în care cei de la E.ON înţeleg să ofere servicii consumatorilor. Atât timp cât eu îmi plătesc curentul la timp, chiar dacă are un preţ de te doare capul, nu mi se pare corect să rămân pe întuneric. Ar trebui ca Protecţia Consumatorului să ia măsuri“, a spus Irina Codlea, profesoară. Reprezentanţii E.ON susţin că penele de curent sunt cauzate de lucrările efectuate de muncitorii companiei pentru remedierea unor avarii apărute la reţeaua electrică.
„Regretăm disconfortul produs consumatorilor de aceste întreruperi în alimentarea cu energie electrică şi îi asigurăm că echipele E.ON Moldova Distribuţie au intervenit de fiecare dată astfel încât alimentarea să fie reluată în cel mai scurt timp posibil“, a spus Sorin Munteanu, purtător de cuvânt al E.On Moldova Distribuţie.
Calculatoarele, sensibile la penele de curent
Pe lângă disconfortul cauzat de lipsa electricităţii, sistările pot afecta şi aparatele electronice. Specialiştii sunt de părere că cele mai sensibile din acest punct de vedere sunt calculatoarele care se pot defecta la orice cădere de curent. „Căderea brus