* la nivel local, au obligaţia depunerii Declaraţiei 112 peste 5.800 de contribuabili
Începând cu luna viitoare, declaraţia unică privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate (D - 112) nu se va mai putea depune la Finanţe decât în format electronic. Anunţul a fost făcut de conducerea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) a judeţului Brăila, cu scopul de a atrage atenţia contribuabililor care au obligaţia depunerii acestui formular asupra necesităţii procurării semnăturii electronice, condiţie esenţială pentru depunerea online a formularului. "Începând cu data de 1 iulie 2011, «Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate» - Formular 112 - se va depune EXCLUSIV prin mijloace electronice de transmitere la distanţă. Depunerea se face prin portalul : www.e-guvernare.ro. Pentru depunerea prin mijloace electronice de transmitere la distanţă a Declaraţiei 112, DGFP Brăila invită contribuabilii să-şi procure din timp CERTIFICATUL DIGITAL CALIFICAT DE SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ", se precizează într-un comunicat de presă al instituţiei. În acelaşi material, DGFP Brăila punctează că după depunerea Declaraţiei 112, fiecare contribuabil trebuie să verifice starea acesteia, accesând prin Internet adresa:
http://www.anaf.mfinante.gov.ro/StareD112/, adresă la care pot fi corectate toate eventualele erori comunicate prin reluarea procesului de depunere a declaraţiei.
De precizat că la nivelul judeţului nostru au obligaţia depunerii Declaraţiei unice peste 5.800 de contribuabili.
Reamintim că începând cu obligaţiile declarative aferente lunii
ianuarie 2011, contribuabilii care au calitatea de angajatori sau
asimilaţi trebuie să utilizeze un singur formular -