Clienţii Orange România au la dispoziţie o nouă versiune a serviciului Contul meu pe www.orange.ro/contul-meu, conform unui anunţ al operatorului.
În noua variantă, Contul meu Orange oferă un mod de navigare mai simplu şi mai intuitiv, o interfaţă mai prietenoasă şi acces rapid la mai multe informaţii şi servicii. Dintr-un singur cont online Orange, clienţii îşi pot administra toate numerele Orange, fie de abonament, fie PrePay.
Aceştia au la dispoziţie mai multe informaţii despre factură şi listele de convorbiri. De exemplu, de acum îşi pot accesa lista de convorbiri din luna curentă, înainte de emiterea facturii. Totodată, pe Contul meu, clienţii pot vedea cât au consumat din beneficiile abonamentului sau ale cartelei şi cât mai au disponibil.
Acum clienţii pot activa sau dezactiva online din Contul meu servicii pentru care până acum sunau la Serviciul Clienţi: suspendarea numărului în caz de furt sau pierdere a telefonului, Redirecţionarea apelurilor în caz de urgenţă, Mesagerie Vocală, Apeluri internaţionale sau Roaming, etc.
Clienţii au parte de o altă premieră în cadrul acestui serviciu - un abonat Orange poate să programeze o reîncărcare automată lunară pentru orice cont PrePay. La rândul lor, clienţii PrePay pot transfera creditul existent unui alt utilizator de cartelă PrePay sau de abonament reîncărcabil.
Clienţii Orange au acces la informaţii şi de pe telefonul mobil prin aplicaţia Contul tău Orange. Cei care au telefon cu sistem de operare Android vor putea descărca aplicaţia gratuit din Android Market sau din Orange App Shop, de pe telefonul mobil. Aplicaţia le oferă acces la informaţii despre abonamentul lor sau despre serviciile şi produsele Orange. Pentru cei care deţin iPhone aplicaţia este disponibilă de anul trecut.