Un tren al CFR Calatori, avandu-l la bord pe ministrul Transporturilor, a exaltat o tara intreaga prin modul in care mecanicul si revizorul care se ocupau cu siguranta feroviara au gasit de cuviinta sa repare o defectiune aparuta in circuit.
Batul si sarma cu care a fost remediata avaria au facut inconjurul televiziunilor, au socat o grmada de calatori feroviari si au aratat un ministru extrem de calm care, nici pe departe, nu a considerat evenimentul ca fiind unul de amploare.
Desi doamna Boagiu incearca sa ne convinga de faptul ca CFR are grija de "asigurarea sigurantei" (vorbele ministrului), un calator ca mine, navetist pe deasupra, nu are cum sa nu observe ca ale noastre cai ferate sunt in colaps, iar carpeala a fost adusa la rang de obisnuinta.
In gara Scrovistea, de pilda, pe o portiune de cativa zeci de metri, a aparut o avarie la cateva cabluri care fac legatura intre macazuri. Imaginile publicate mai jos, in exclusivitate pe Ziare.com, vorbesc de la sine.
Pentru inceput, iata cum este indicata restrictia de viteza pentru trenuri, pe acest panou.
Cablurile au fost legate cu sarma, iar pentru rezistenta s-a folosit o sticla de plastic.
De aceasta data, o sticla de plastic sustine singura un cablu.
La o privire mai atenta, se vad si cateva ziare ascunse sub sticla de plastic, alaturi de sarmele legate cu abilitate.
Trebuie precizat ca aceasta avarie dateaza de cel putin trei saptamani, iar explicatiile pe care angajatii CFR o dau este simpla: nu sunt oameni destui la CFR Infrastructura, care sa remedieze defectiunile de pe teren.
Cei care inca mai exista in acest domeniu al reparatiilor infrastructurale se ocupa indeosebi cu remedierea portiunilor unde se fura cabluri.
La acest moment, sloganul