Grupul BBDO a câştigat contul de strategie şi creaţie al Volksbank România într-o licitaţie desfăşurată în primăvara acestui an, potrivit unui comunicat al băncii. Câştigătorul se va ocupa de campaniile de promovare a produselor retail şi corporate şi de campaniile de imagine.
Directorul de marketing al băncii, Alfred Borcan, a afirmat: "Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing."
Grupul BBDO România, parte a BBDO Worldwide, include agenţiile Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity şi Kaleidoscope.
F. A. Grupul BBDO a câştigat contul de strategie şi creaţie al Volksbank România într-o licitaţie desfăşurată în primăvara acestui an, potrivit unui comunicat al băncii. Câştigătorul se va ocupa de campaniile de promovare a produselor retail şi corporate şi de campaniile de imagine.
Directorul de marketing al băncii, Alfred Borcan, a afirmat: "Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing."
Grupul BBDO România, parte a BBDO Worldwide, include agenţiile Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity şi Kaleidoscope.
F. A.