Bogdana ButnarBogdana Butnar(foto), industry manager la Google Romania, sustine ca blogurile sunt parte integrata din orice mix de comunicare, cu analizarea publicului vizat si stabilirea mijloacelor de a-l atinge.
"Contine fara indoiala si comunitatile si leaderii de opinie online", a adaugat reprezentanta Google, pe blogul sau.
Afirmatia vine in contextul in care agentia HyperActive a lansat studiul Digital FactBook, care estimeaza decaderea advertisingului si a comunicarii prin intermediul blogurilor.
Butnar este de parere ca blogosfera reuneste doua dimensiuni, respectiv o comunitate care isi autoviralizeaza mesajele importante, fiind presarata de leaderi de opinie pe diverse segmente de interes, si atingerea obiectivelor de comunicare, respectiv, cresterea vanzarilor.
"Deci n-are cum sa nu intre in mixul de comunicare, cu rezerva majora ca, depinzand de ce obiective ai, blogosfera nu poate fi mixul de comunicare ea singura", sustine reprezentanta Google, adaugand ca in functie de obiectivul urmarit, fiecare canal de comunicare are valentele, reachul si punctele lui forte.
Bogdana Butnar a adaugat ca blogosfera aduce credibilitatea celor care scriu si continutul "share-uibil'.
"Important este sa evaluezi corect gradul de influenta pe care un blogger il are pentru targetul tau si de asemenea cum si in ce fel poate sa te ajute genul de continut pe care acesta il produc", se arata pe blogul reprezentantei Google Romania.
Bogdana ButnarBogdana Butnar(foto), industry manager la Google Romania, sustine ca blogurile sunt parte integrata din orice mix de comunicare, cu analizarea publicului vizat si stabilirea mijloacelor de a-l atinge.
"Contine fara indoiala si comunitatile si leaderii de opinie online", a adaugat reprezentanta Google, pe blogul sau.
Afirmatia vin